26 Ocak 2015 Pazartesi

Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling

Selam tatlımlar yeni post yazmayan Tuti ye kızdınız değil mi ? 

 Bildim bildim kızdınız... 

 O yüzden hemen bir post hazırladım sizlere (: 

 Haydi geçelim ürünün yorumuna :*



Cildimiz için peeling ihmal edilmemesi gereken bir konu bence... 

Cildimizi ölü hücrelerden arındırmak içinde peeling çok önemli. 

Cilt tipinize ve durumunuza göre haftada 1-2 kez mutlaka kullanmalıyız.

İşte size temiz ve güzel bir cilt için günlük bakımınıza ek olarak kullanabileceğiniz bir 

peeling önerim var: Nivea Aua Effect Arındırıcı Peeling...


Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling
 
 Bu peeling normal ve karma ciltler için. 

Tam benlik yani :) 

Hassas veya kuru ciltliler için uygun olmayabilir dikkat edelim.

Haftada 2-3 kez göz ve dudak çevresine getirmeden nemli cilde kullanılması öneriliyor. 

Daha sonra ılık suyla duruluyoruz.

 Ben genelde banyo sırasında uyguluyorum daha rahat oluyor ve ihmal etmemiş 
oluyorum...


Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling
 
İçeriğinde orta boyutta ne çok büyük ne de çok küçük olan  mavi tanecikler var. 

Sürerken bir sorun yaratmıyor, cildi kesinlikle tahriş etmiyor... 

En azından bende öyle bir sorun olmadı...

 Kokusu hoş, sürdüğünüz anda yüzünüze bir ferahlık geliyor. 

Sürüp duruladıktan sonra kesinlikle cildimde bir gerilme olmadı.

Bazı peelingler botoks etkisi yaratıyor nefret ediyorum o duygudan... 

Herhangi bir sivilcelenme de yapmadı. 



Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling

Duruladığınız anda cildinizdeki ferahlığı hissediyorsunuz ve aydınlık bir cilde 
kavuşuyorsunuz :)

Sonrasında her peeling sonrasında olduğu gibi mutlaka bir nemlendirici kullanmanız 
gerekiyor.

Yani canlar  normal ve karma ciltler için tavsiye edebileceğim, hem fiyatı hem de 
perfomansıyla sizi tatmin edebilecek bir ürün (:

Fiyatı: 15-20 TL civarındaydı sanırım...


Sizin kullandığınız ürünler neler?? 

Yorumlarınızı bekliyorum...

Öperim çok XOXO AllAboutTuti



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder