19 Mart 2015 Perşembe

NYC Quattro Eyeshadow Far Paleti

 NYC Quattro Eyeshadow Far Paleti
Selamlar nabersiniz...
 Bugün sizlere uzun zaman önce aldığım Nyc far paletinden bahsetmek istiyorum.. 
Bildiğiniz gibi far kullanma konusunda oldukça yeteneksizdim.. 
Hala iyi değilim ama denemekten vazgeçmek yok..
 Benim aldığım ürünün numarası 817 union square...


Dikey açılıyor,çok büyük bir palet değil.
 4 renk ve küçük, çift taraflı bir aplikatöre sahip. 
Açııkcası aplikatörle sürmek hiç hoşuma gitmedi. 
Biraz tozutuyor maalesef..  
Renkleri oldukça soft. 
Renklendirmesi ortanın biraz daha altında bir seviyede ama ben çok beğendim.
 Yaz günlerinde oldukça hafif bir makyaj için ideal.

 NYC Quattro Eyeshadow Far Paleti

Lakin benim gözlerim çok hassas olduğu için her markanın her ürünü iyi gelmiyor ve bazen gözlerimde kaşıntı yapıyor ve sürekli çay koymak zoruda kalıyorum gözlerime.

Ayrıca bazen bu kaşıntılar yüzünden kirpiklerim bile dökülüyor.. 
Ve maalesef bu üründede aynı sorunu yaşadım ve çok üzüldüm çünkü çok severek almıştım.  

 NYC Quattro Eyeshadow Far Paleti

Far paletini kuzenime verdim o kullanıyor ve gayet memnun bir sıkıntı yaşamadı gözleri ile ilgili yani ürünü kötüleyemem ama bende olumsuz etkisi oldu maalesef...
Ben ürünü Watsonsdan 10 TL ye almıştım.. 

Kullanan varmı aranızda?

Sizin yorumlarınız neler??

Öperim çok XOXO AllAboutTuti

6 yorum:

  1. aa alerji yapmasına üzüldüm renkleri çok güzelmiş oysa ki.

    YanıtlaSil
  2. Renkleri cok güzelmis cidden, bu tonlari seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sade ve hoş olsun istemiştim gerçekten çok tatlı tonlar :***

      Sil
  3. Seçtiğin renkleri far konusundaki beceriksizliğine rağmen kolayca kullanabilirsin iyi seçim olmuş :)

    YanıtlaSil