29 Nisan 2015 Çarşamba

Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara

Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara
Selam kızlar nasılsınız? 
Bugün size uzun zaman önce aldığım  Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara'dan bahsetmek istiyorum..



Bu ürünü bitirene kadar kullandım ve şimdi rahatlıkla yorumlarımı paylaşabilirim.. 
Oldukça siyah ve hacim veren kirpikler vaad ediyor bu rimel. 
 Öncelikle şunu belirtmeliyim ki, beklendiği gibi dolgun ve aşırı siyah bir kirpik çıkartmıyor ortaya.
 Kirpikleri çok güzel ayırıyor.
 İki kat sürdüğümde bile pek de belli etmiyordu kendini.
 Bu yüzden farklı rimellerle beraber uygulayarak kullandım hep. 
Kirpikleri iyi ayırdığı için ilk önce bu ürünü kullandığımda oldu kirpiklerimi birbirine yapıştıran rimelleri uyguladıktan sonra da bu ürünü kullandığım oldu..

Essence Get Big Lashes Triple 3 Black Mascara

Eğer doğal gösteren bir rimel istiyorsanız ve  iyi taranmış kirpikler istiyorsanız bu ürünü tavsiye edebilirim. 
Günlük makyajda kullanılabilecek güzel bir rimel.
Hiç renk vermiyor diyemem elbete, hiç rimel sürmemişsiniz gibi durmuyor.
 Performans fiyat olarak düşünürsek gayet uygun.. 
Fiyatı eğer yanlış hatırlamıyorsam  8-9 TL civarındaydı.
Sizler bu ürünü kullandınız mı?
 Yorumlarınızı merak ediyorum..
Öperim çok XOXO AllAboutTuti


6 yorum:

  1. Bunun pembe ambalajlı olanını kullanıyorum bayılarak :)

    YanıtlaSil
  2. süper bende mavii olanı kullanıyorum çok bereketli bir şey çıktı fiyatına göre gayet başarılı rimeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavi olanınıda denemek istiyorum bende :**

      Sil
  3. Çok memnun kalarak kullanmıştım ben senin aksine. Ama ürünü yurtdışından almıştım az bir şey kalite farkı olabilir mi acaba? Hep aklımda bu kuşku oluyor yurtdışından aldığım ürünler burada sayılanlara nazaran kaliteli çıkınca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ya gerçekten olabilirmi dediğin gibi bende merak ettim şimdi :*

      Sil