17 Aralık 2014 Çarşamba

Çoraplar tayt olur (:

Selamlar tatlımlar (: 

Kış aylarında en çok kullandığım ürün tayt.. 
Gerçekten hastasıyım hem sıcacık oluyorum hemde rahat ediyorum.. 
Penti nin çoraplarını tayt olarak kullandığım doğrudur.. 
Ama içini göstermiyor mu diyeceksiniz (: 
Hayır.. 
Çünkü desenli çorabın altına aynı tonda düz bir çorap daha giyiyorum hem desen güzel duruyor hemde oram buram gözükmüyor üzerimede bir kazak ohhh benden mutlusu yok (: Henüz mağazaya gidip yeni ürünleri inceleme fırsatım olmadı maalesef fakat internet sayfasında görüp almayı planladıklarımı sizlerle paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz (:




Evet en sevdiğim bu oldu tayt olarak kullanamasamda şimdiden kısacık etekle ve siyah topuklu botlarla hayal ettim bir daha aşık oldum kendisine..



Aslında geçen sezondan bordo çorabım vardı fakat bunun üzerinde kalpler var ve çok şeker gözüküyorlar...
 Gri her zaman sevdiğimdir hemde böyle şeker olursa (:

Siyah tabikiii vazgeçilmezler arasında (:



Bunuda tayt olarak giyemeyebilirim belki ama etekle yada elbiseyle çok güzel olur... 




Yorumlarınızı bekliyorum tatlımlar...

 Öperim çok XOXO AllAboutTuti

4 yorum:

  1. Merhaba .:) sizi bloglar dayanışma sitesinden buldum . Takibe aldım benim siteme de beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Tek değilmişim çorabı tayt olarak kullanma konusunda :)) Ben de altına düz siyah bir çorap giyiyorum ten göstermesin diye *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bu konuda yalnız olmadığıma sevindim :***

      Sil