18 Aralık 2014 Perşembe

Nivea Lip Butter Frambuaz

Selam kızlar... 

 Bugün sizlere şirinlik abidesi Nivea lip butterdan bahsedeceğim… 
 
Gerçi bu ürünü bilmeyeniniz yoktur ama olsun ben yazayım burada dursun ^_^




Ben kendisiyle watsons alışverişi sırasında kasa önünde tanıştım..
Bir göz göze gelme durumu bir aşk başlangıcı oldu (:


Nivea Lip Butter Frambuaz

Bir kere ambalajı çok tatlı.. 
Minnacık yemelik (: 
Fakat klasik nivea sorunsalı bu üründe de mevcut kapağı açmak çok zor.. 
Bu ara zaten tırnaklarım çatur çutur kırılıyor birde bu bebeği açayım derken kaybediyorum tırnaklarım :(

Nivea Lip Butter Frambuaz

Nivea Lip Butter, pembemsi rengi olan bir dudak yağı.. 
Ben parmağıma sürüp dudaklarıma  öyle uyguluyorum…  
Aslında yapış yapış bir duruşu var parmağınıza sürünce hissediyorsunuz fakat dudaklarınızda bu hissi yaratmıyor.. 
Üstelik gece sürüp yattığım zamanlarda sabah hala dudağımda hissediyorum ve yumuşacık oluyor dudaklarım…

Nivea Lip Butter Frambuaz


İçeriğinin büyük kısmı karışık yağlardan oluşuyor ve aromalar var.. 
Daha çok nemlendirme odaklı bir ürün..
Normal fiyatı 9,90 Gratis ve watsonslarda bulabileceğinizi zaten biliyorsunuz (:

Hepinizi öperim çok XOXO AllAboutTuti





4 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinden geldim sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bunu alıp almamak arasında gidiyorum hep, biraz kullanışsız olduğundan dolayı ama bu gidişle dayanamayacağım :))

    YanıtlaSil