19 Ekim 2015 Pazartesi

Wet N Wild Ultimate Brow Kit-Kaş Kiti

Herkese yeniden merhaba :)
Uzun zamandır bloga ara vermiştim kendimi çok suçlu hissediyorum..Neyseee efenim bundan sonra booool yazılarla devam edelim inşallah... 
Wet N Wild Ultimate Brow Kit-Kaş Kiti


 
 Bu akşam sizlere Wet n Wild'in kaş kitinden bahsetmek istiyorum...
Ben kaşları çok seyrek olan, hatta kaşlarımı doldurmadığım zamanlarda nerede benim kaşlarım diye üzülen bir hatun olduğum için bu bebeğin benim için önemi çoook büyük...
  Yani efenim kaş doldurmak benim için çok önemli bir adımdır ve makyaj yaparken
 asla es geçilmemesi gereken bir adımdır.
Kaş farı kullanmadan önce kalemlerle dolduruyordum ve kaşlarımın ezildiğini hatta dökülmeler olduğunu farkettim..
Hangi markayı kullansam ne yapsam derken bir Gratis alışverişimde sepete atıp şans vermek istedim...
Wet N Wild Ultimate Brow Kit-Kaş Kiti

Bu kaş kiti tam anlamıyla bütün ihtiyaçlarınıza karşılık verebilecek bir ürün.
İçinde ayna,cımbız,fırça,wax vee iki renk far var eeee daha ne olsun yahuu (:
Renk seçeneği olarak ben ortadaki rengini kullanıyorum, tam olarak benim kaşlarımın renginde ve hiç fakettirmiyor kendini.
Pigmentasyonu yüksek,kalıcılığı bence gayet başarılı ben wax la sabitleme ihtiyacı bile duymuyorum...
Altından çıkan ayna gün içinde size yardımcı oluyor ayrıca içinden çıkan fırça küçük olmasına karşın gayet başarılı ve sizi yormadan doğal bir şekilde kaşınızı doldurmanıza yardım ediyor.
İçinden çıkan cımbız çok mükemmel olmasada kaşlarımı doldururken farkettiğim minik yaramazları hoop temizliyoorum..
 
Wet N Wild Ultimate Brow Kit-Kaş Kiti

Renkler yukarıda olduğu gibi..

Dediğim gibi ben açık tonu kullanıyorum ve çok memnunum..

Koyu olan renk ise daha esmer kaşlara sahip olanlar  için gayet ideal bence..

Wet N Wild Ultimate Brow Kit-Kaş Kiti

Sizde benim gibi kaşlarımı doldurmadan yapamıyorum diyenlerdenseniz eğer ve renkler sizin kaş tonlarınıza uygunsa bir şans verebilirsiniz.. 
Bu markanın bu ürünü ve daha fazlasını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.
Fiyatı ben aldığımda 13,50 TL idi... 


Yorumlarınızı bekliyorum..
Bana ulaşmak için:
İnstagram: @tutissecret
Mail: tutissecretofficial@gmail.com
 
  Hepinizi öperim çok XOXO Tuti's Secret