21 Ekim 2015 Çarşamba

Maybelline The Rocket Volume Express Mascara

Maybelline The Rocket Volume Express Mascara

İyi geceler millet nasılsınız?
 Madem başladık yeniden yazmaya o zaman daha önce bahsettiğim fakat yorumlarıma biraz daha katkıda bulunmak istediğim Maybelline The Rocket Volume Express Mascara..
 
 
 
 Malum her kadının en önemli makyaj malzemelerinden biridir rimeller..
 İsterseniz bir rimel bir allıkla günü kurtarın isterseniz akşam bir yere giderken daha yoğun kullanarak gecenin en güzel kadını siz olun.. 
Evet gelelim bebeğimizin yorumuna..
 İlk çıktığında herkesin çok övmesi üzerine dayanamayıp bende almıştım..
Kirpiklerim çok seyrek ve güçsüz durduğu için benim bir rimelden beklentilerim: Kirpiklerimi tek tek ayırması,dökülme ve topaklanma yapmaması ve kirpiklerime hacim vermesi. 
 
Maybelline The Rocket Volume Express Mascara
The rocket volum express plastik bir fırçaya sahip. 
Kirpiklerimi tek tek ayırıyor ,topaklanma vs. yapmıyor ve asla akmıyor.
Akmaması çok güzel fakat çıkarırken zorlanıyorum. Hatta zor çıkması kötü bir özellik olarak söylenebilir ama bu kadar yani başka yok (:
Ben gayet memnunum bu rimelden.
Ben Watsons'dan almıştım yine bir indirim zamanı (: 
Normalde Fiyatı: 21 TL olması gerekiyor fakat indirim zamanı daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz.. 
Sizler bu ürünü kullandınız mı?
 Yorumlarınızı merak ediyorum.. 

Öperim çok XOXOTuti's Secret

NOT: Gözümdeki duruşunu paylaşamadım çünkü bir türlü doğru düzgün çekemedim :(


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder