4 Kasım 2015 Çarşamba

Max Factor Colour Perfection Duo Eyeshadow 420

Max Factor Colour Perfection Duo Eyeshadow 420

İyi geceler kızlar nasılsınız??

Ben öyle far düşkünü bi insan değilim bilenleriniz bilir.. 
Hatta en son taaaa lise zamanında bi farım vardı (: 
Düşünün yani (: 
 O kadar uzağım far olayına ama başkalarına çok yakıştırıyorum o ayrı..
Ama işte madem bu yola çıktım far kullanmaya başlamalıyım diye bu bebeği almıştım şimdi biraz kendisinden bahsetmek istiyorum..

 
Max Factor Colour Perfection Duo Eyeshadow 420

Gözüme kötü gözüküp soğutmasın beni diyerek  bu açık renk olanı tercih etmiştim..
 Günlük makyajda açık olanı tercih ediyorum koyu olan tonu 1 yada 2 kez kullandım..
Biriniz bana şu farları sevdirin lütfen (:
İçinden çıkan minik fırçası bence kullanışlı değil bir iki kez denedim onunla sürmeyi fakat çok yoğun durdu sevmedim bende parmaklarımla dağıtmayı tercih ediyorum..

Max Factor Colour Perfection Duo Eyeshadow 420
( Renkler bu şekilde )

Yoğunluğunu sevdim... Yapısı falan çok hoş... 
Ayrıca diğer farlar gibi aşırı topaklanma olmadı buda beni çok şaşırttı.. 
 Far bazıyla denediğim zamanda sevdim..
 Herhangi bir dağılma yok efendim uçup gitme falan olmadı...
Yani kendisini pek sevdim..

Normal fiyatı 39.90 fakat ben bizim buraya özgü bir kozmetik mağazasından 20 TL ye aldım..

Sizlerin yorumları neler çok merak ediyorum...

Veee hepinizi Öperim çooook (:

 XOXO Tuti's Secret


Beni İnstagram, Snapchat ve Twitter üzerinden de ''tutissecret'' olarak takip edebilirsiniz.. Gün içerisinde aktif paylaşımlarımı görebilir ve her türlü sorunuzu sorabilirsiniz...

 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder