25 Mart 2016 Cuma

H&M Makyaj ve Aksesuardan alınası ürünler...

Herkese merhaba... 
Uzun zamandır yazmıyorum buraya, ihmal ettim çok.. 
Bir süre youtube a falanda ara verdim zaten bazı kişisel sorunlardan dolayı, sadece instagramda aktifim...

İnternette gezinirken H&M in sayfasına girdim, malum Mersinde yok... Bu gidişle daha çok bekleriz herhalde..

İnsanların h&m den birşeyler aldığını görünce nasıl imreniyorum anlatamam...
Çok güzel ürünleri var bence..

Bugün sizlere makyaj malzemelerinden ve aksesuarlardan beğendiğim bazı ürünleri paylaşıcam.. Ben alamıyorum ama size fikir verir belki..

 

 Seyahatlerde çok kullanışlı bulduğum bu minik kutulara bayıldım..
Hatta çantada krem taşımak için kullanılabilir bence alındursun lazım olur illa (:
Fiyatı: 9.99




Bu makyaj süngeri içlerinde en merak ettiklerimden çünkü Görkem bunu çok övdü hazır elimdeki Rt sünger paramparça olmuşken almak istediğim ama alamadığım bi ürün maalesef... Fiyatı: 9.99



Bu usb kablo ise öncelikle rengiyle beni benden aldı (: 
Üstelik çok kolay parçalanan iphone kabloları yüzünden denenebilir diyorum Fiyatı:14.99 


Ponponlor herhalde hepimizin vazgeçilmezleri oldular eee pembe olunca benden kaçar mı hiç (:
Üstelik internette satılanlarla göre fiyatları çok uygun Fiyatı:14.99   
Mevsim geçişlerinde şal en çok kullandığım aksesuarlardan biri böyle canlı renkler oluncada karşı koyamaz insan Fiyatı:14.99 


 
 
Makyaj çantalarıda ise bu ikisine bayıldım kalpli olan yaz aylarında kullanmak için harikaa (:
 Diğer pembe ise günlük kullanım için efsaneeee duruyor 
Fiyat: 12.99 (kalpli olan) Fiyat: 19.99

Kaş kiti konusunda farklı markaları denemeyi seviyorum bunuda merak etmedim değil açıkcası
Fiyat: 19.99



Son olarak bu Deniz tuzlu kremini merak ediyorum lakin daha önce buna benzer bir ürünü kullanıp hiç memnun kalmamıştım bilemiyorum nasıldır... Fiyat: 24.99


Bular benim bir H&M bulduğumda almak istediğim ve hoşuma giden ürünler.. Sizlerden bu ürünleri kullananlar var mı? Şunu sevdim yada sevmedim dedikleriniz neler? 
Umarım hoşunuza gitmiştir..
Sizlerin yorumları neler çok merak ediyorum...

Veee hepinizi Öperim çooook (:

 XOXO Tuti's Secret


Beni İnstagram, Snapchat ve Twitter üzerinden de ''tutissecret'' olarak takip edebilirsiniz.. Gün içerisinde aktif paylaşımlarımı görebilir ve her türlü sorunuzu sorabilirsiniz...
 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder