10 Mayıs 2016 Salı

Mezuniyet Önerileri


Günaydınnnnn

Haftanın ikinci gününde umarım gününüz harika geçer 😌

Malum mezuniyetler yaklaşırken belki bazılarınıza fikir olur diye internette gezinirken sizler için bir yazı hazırlamak istedim.

Umarım işinize yarar 😘







Öncelikle bu şirin pembe sırt detaylı elbiseyle başlayalım.

Ben sırt detaylı elbiselere BAYILIYORUM.. 

Bence boyu biraz kısa olursa daha iyi olur küçük bir tadilatla halledilir zaten ama altına o ayakkabıları giymeyin 😏


https://www.trendyol.com/Sirt-Pencere-Detayli-Pembe/UrunDetay/46602/18775596


 79,99 TL  Direk link için TIK TIK 





En sevdiğim elbise bu oldu sanırım sırtına ba-yıl-dımmmm. 

Ben öyle abartılı elbiselerden hoşlanmam belli bir ağırlığı olsun isterim bu elbisenin sırt detayı o hissi yaratıyor kesinlikle.. 




 79,99 TL Direk link için TIK TIK 





 Bu elbisede çok beğendiklerim arasında sırt detayında dantel olması çok hoş..

Bence tek eksi yanı boyu bununda pembe elbise gibi kesinlikle tadilata ihtiyacı var..


https://www.trendyol.com/Sirt-Detayli-Siyah-Elbise/UrunDetay/46602/18775459 

 89,99 TL Direk Link için TIK TIK





Benim asla tercih etmiyeceğim bir renk ve model olsada gayet şık duruyor sizceeee???




 139,99 TL Direk Link için TIK TIK





Eğer ben düz elbise istemem biraz uçuş uçuş olsun derseniz kesinlikle favorim bu!

Renk harika...

Önündeki detay çok zarif..

Biraz bronzlaştınız mıııı oooooo süper olursunuz :*


https://www.trendyol.com/capraz-Bant-Detayli-Pudra/UrunDetay/46602/18775443


149,99 TL Direk Link için TIK TIK





Bular benim bir TrendyolMilla butiğinden bulduğum hoşuma giden ürünler..
Umarım hoşunuza gitmiştir..
Sizlerin yorumları neler çok merak ediyorum...

Veee hepinizi Öperim çooook (:

 XOXO Tuti's Secret



Beni İnstagram, Snapchat ve Twitter üzerinden de ''tutissecret'' olarak takip edebilirsiniz..

Gün içerisinde aktif paylaşımlarımı görebilir ve her türlü sorunuzu sorabilirsiniz...

İnstagram:https://www.instagram.com/tutissecret/ 


 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder