14 Haziran 2016 Salı

Penti ile Yaza Hazır Mısınız???

Günaydınnnn (:

 Malum yaz geldi bikini alış-verişleri başladı tabi.. Bende sizlere fikir olması için böyle bir yazı hazırlamak istedim...

Ben senelerdir bikinilerimi  PENTİ den alıyorum çünkü kalitesi ve farklı alternatifleri beni hep cezbediyor.. Üstelik 3 al %25 indirim gibi kampanyaları oluyor..

Daha detaylı bilgi için PENTİ nin sayfasına TIK TIK...

Ben daha önce üçgen bikinilerinide kullandım, desenli üst düz alt kombinleride yaptım.. Geçen senede renkli bir alt-üst kombini almıştım..

Bu sene kendim için bakınırken sizlerede fikir olsun diye böyle bir yazı hazırlamak istedim..

Umarım hoşunuza gider..

O zama hemen beğendiklerime geçebiliriz (:




Bu ''social'' desenli bikinileri çok sevdim (: 

Benim yaşıma pek uygun kaçmasada bence çok şekerler...

                                                                                          Bikini Üst Fiyatı:46.53 TL




















                                                                         



           

       Bikini Üçgen Üst Fiyat: 39.87 TL                                                                                                               Bikini Alt Fiyat: 39.87 TL





Renklerin bana yakışacağına asla inanmasamda denemek istediğim bir bikini takımı çünkü inanılmaz canlı renkleri bayıldım..


























                                         
Bikini Üçgen Üst Fiyat: 39.87 TL                                                                                                         Bikini Alt Fİyat: 39.87 TL




Pembe alt EFSANEEEEE çok sevdim üzerinede kuru kafalı üçgen bikiniyle bence çok güzel olur kesinlikle denenmeli diyorum...


























          Bikini Alt Fiyat: 26.53 TL                                                                                                                      Üçgen Bikini Üst Fiyat: 46.53 TL





Ahhh işte bu dediklerimden ilki oldu bu takım tek düşündüren şey çok açık ton olması... 

Ayrıca bikini üstünün sırt detayıda harikaaaa...
 
 























Üçgen Bikini Üst Fiyat: 53.20 TL                                                                                                        Bikini Alt Fiyat: 46.53 TL





Ben sarı detayı bu kadar baskın olar bikiniler giyemem ama siz tercih edebilirsiniz tabi çünkü çok güzel duruyor..
 
 

                         

                                                                       Bikini Üst Fiyat: 59.87 TL         Bikini Alt Fiyat: 53.20 TL





En sevdiklerimden ikincisi bu oldu sadece birde üçgen üst almalı düz siyah falan onunlada yanmak lazım sadece bu üst ile yanmak sıkıntı olabilir bence (:


 
























          Bikini Üst Fiyat: 59.87 TL                                                                                                                         Bikini Alt Fiyat: 46.53 TL





Veeeee en sevdiğim en beğendiğim üçüncü takım bu oldu (: 

Geçekten bu sene seçmek çok zor olacak benim için (:
 
 























                    Üçgen Bikini Üst Fiyat: 59.87 TL                                                                                                          Bikini Üst Fiyat :66.53 TL




        Bikini Alt Fiyat: 46.53 TL





Sizin beğendikleriniz hangileri oldu yorum bırakırsanız sevinirim

Veee hepinizi Öperim çooook (:


 XOXO Tuti's Secret



Beni İnstagram, Snapchat ve Twitter üzerinden de ''tutissecret'' olarak takip edebilirsiniz..


Gün içerisinde aktif paylaşımlarımı görebilir ve her türlü sorunuzu sorabilirsiniz...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder